مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 06:052020-09-23سياسي

ره آورد «میز خرما»


عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از تشکیل «میز خرما» با هدف ساماندهی وضعیت صادرات یک میلیون و 200 هزار تن محصول نخلداران کشور خبر داد.

- ایسنا/کرمان عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از تشکیل میز خرما با هدف ساماندهی وضعیت صادرات یک میلیون و 200 هزار تن محصول نخلداران کشور خبر داد.

دکتر ذبیح الله اعظمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به تشکیل میز خرما در وزارت امور خارجه گفت: حداقل 5 استان جنوبی کشور شامل استان های کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر و خوزستان در زمینه کشت و تولید محصول خرما فعالیت دارند که در همین راستا یک میلیون و 200 هزار تن خرما در سطح کشور تولید می شود.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی فرآوری و بازار فروش را یکی از دغدغه های اصلی مناطق تولید کننده خرما در کشور عنوان کرد و افزود: یک میلیون و 200 هزار تن خرما در کشور تولید می شود که 200 هزار تن آن در جنوب استان کرمان برداشت می شود.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که ارقامی از جمله خرمای مضافتی، کلوته و مرداسنگ در جنوب استان کرمان برداشت می شود، اظهار کرد: به همین دلیل بعد از اینکه میز خرما در وزارت صنعت، معدن و تجارت تشکیل شد به این نتیجه رسیدیم که این نشست در وزارت امور خارجه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ره آورد «میز خرما»

ره آورد «میز خرما»