مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 05:552020-09-23سياسي

نخستین گام در مقابله موثر با زمین خواری در اراضی ملی و اسناد مبهم!


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان از حد نگاری اراضی ملی و تثبیت مالکیت به عنوان نخستین گام در مقابله موثر با پدیده زمین خواری در کشور نام برد و گفت: - نخستین گام در مقابله موثر با زمین خواری در اراضی ملی و اسناد مبهم! ایسنا/سمنان رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دامغان از حد نگاری اراضی ملی و تثبیت مالکیت به عنوان نخستین گام در مقابله موثر با پدیده زمین خواری در کشور نام برد و گفت: سودجویی از اراضی ملی و از اسناد پر ابهام به مدد حدنگاری و أخذ اسناد تک برگی و کاداستر به حداقل ممکن می رسد.

علی اکبر عباسی راد 2مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای پیشگیری از زمین خواری و جلوگیری از تصرفات اراضی ملی، 230 هزار هکتار از اراضی ملی شهرستان دامغان تثبیت مالکیت شد.

عباسی راد با اعلام این خبر گفت: این مقدار از اراضی ملی به صورت امانی و با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک انجام شده و اقدامات مقتضی بمنظور اخذ سند مالکیت تک برگی در حال انجام است وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون برای 7 هزار و 490 هکتار از اراضی ملی 8 پلاک ثبتی در جنوب شهرستان دامغان سند مالکیت تک برگی اخذ شده است رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دامغان افزود: این اداره در نظر دارد امسال 860 هزار هکتار از اراضی ملی شهرستان را تثبیت مال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین گام در مقابله موثر با زمین خواری در اراضی ملی و اسناد مبهم!

نخستین گام در مقابله موثر با زمین خواری در اراضی ملی و اسناد مبهم!