مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 03:052020-09-22سياسي

آزمون شفافیت برای نمایندگان هرمزگان در مجلس


نمایندگان هرمزگان در جهت احترام به افکار عمومی در رابطه با اینکه خودرو دنا پلاس یا هر خودروی دیگری دریافت کرده اند یا خیر و اینکه موضع آن ها در این موضوع چیست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، علی ستاری دبیر گروه جهادی مطالبه گری حیات پاک در یادداشتی آورده است: چند روز پیش خودرو دنا پلاس اتومات توسط مجلس به نمایندگانی که متقاضی دریافت این خودرو بودند تحویل داده شد که انتشار این خبر، بازخوردهای فراوانی در سطح جامعه به دنبال داشت.

عامه مردم، این روزها توانایی خرید پراید هم ندارند و همین موضوع باعث می شود تحمل دیدن این اتفاق، آن هم توسط کسانی که عنوان نمایندگی مردم را یدک می کشند، دشوار می سازد، در حالی که باید تلاش کنند این امتیازات ویژه برای عموم مردم فراهم شود خود متقاضی دریافت امتیازات شخصی می شوند.

مردم به نمایندگان این دوره از مجلس که عنوان مجلس انقلابی را یدک می کشد بسیار امیدوار هستند و این اتفاقات که با عدالت منافات دارد موجب تزریق موج های منفی ناامیدی در دل مردم می شود و به هیچ وجه قابل قبول نیست.

مردم اولین مطالبه شان از این مجلس، شفافیت بوده است و بسیاری از کسانی که هم اکنون بر کرسی سبز بهارستان تکیه زده اند با شعار شفافیت وارد مجلس شده اند لذا بر نمایندگان محترم لازم است که وضعیت خود را در رابطه با اتفاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون شفافیت برای نمایندگان هرمزگان در مجلس

آزمون شفافیت برای نمایندگان هرمزگان در مجلس