مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مهر 1399 ساعت 02:202020-09-22دانش

تعیین تکلیف وضعیت استخدامی 892 عضو هیات علمی در یکسال اخیر


رییس دانشگاه پیام نور از تعیین تکلیف وضعیت استخدامی 892 عضو هیات علمی (معادل 90درصد اعضای علمی) این دانشگاه طی یکسال اخیر خبر داد و گفت: روند بررسی پرونده 10 درصد دیگر نیز در مرحله بررسی و تعیین تکلیف است.

- رییس دانشگاه پیام نور از تعیین تکلیف وضعیت استخدامی 892 عضو هیات علمی (معادل 90درصد اعضای علمی) این دانشگاه طی یکسال اخیر خبر داد و گفت: روند بررسی پرونده 10 درصد دیگر نیز در مرحله بررسی و تعیین تکلیف است.

دکتر زمانی در گفت و گو با ایسنا ضمن اعلام این خبر به تشریح وضعیت آموزش مجازی دانشجویان دانشگاه پیام نور در ترم تحصیلی جاری پرداخت و اظهار کرد: قبل از شیوع کرونا ویروس در کشور، حدود 20 درصد از آموزش های دانشگاه پیام نور به صورت مجازی ارائه می شد که با شیوع این ویروس این وضعیت به 100 درصد رسیده است و تمامی دانشجویان پیام نور طی ترم گذشته و ترم جاری آموزش های خود را به شکل مجازی دریافت می کنند.

وی در ادامه با اشاره به جمعیت 450 هزاری دانشجویان دانشگاه پیام نور تاکید کرد: بر این اساس ما باید 150 هزار کلاس و گروه آموزشی خود را به صورت مجازی برگزار کنیم.

با توجه به اینکه هر کدام از این کلاس ها 10 تا 12 جلسه باید برگزار شوند با احتساب کل مجموع آموزش های ارائه شده ما بیش از یک میلیون و 500 هزار کلاس آموزش مجازی برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف وضعیت استخدامی 892 عضو هیات علمی در یکسال اخیر

تعیین تکلیف وضعیت استخدامی 892 عضو هیات علمی در یکسال اخیر