مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 23:502020-09-22سياسي

چه کسانی کاندیداهای اصلاح طلبان و اصولگرایان در انتخابات 1400 می شوند؟


برخی تحلیلگران سیاسی معتقدند که انتخابات سال آینده رقابت میان وزرای خارجه و دیپلمات هاست؛ چراکه مهم ترین و اولویت حاکمیت حل مساله دیپلماسی است که از قضا در دوران روحانی نیز راه حل قطعی برای آن پیدا نشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ روزنامه اعتماد در شماره امروز خود نوشت: مرسوم است که از ابتدای سال پایانی دوره دوم رییس جمهوری مستقر، کنشگری های انتخابات هم آغاز می شود.

تب و تاب انتخابات هر سال منتهی به انتخابات چنان زیاد است که گاهی تمام وجوه جاری کشورداری هم تحت تاثیر آن قرار می گیرد.

امسال اما هم به دلیل شرایط سیاسی و اجتماعی و اقتصادی و هم به دلیل شیوع کرونا جلسات خصوصی، گعده های انتخاباتی و درگوشی های 1400 کم رونق تر از سال های پیش است و آرام آرام احزاب و گروه ها وارد تعیین مصادیق می شوند.

با این همه اما روز گذشته گزارشی از جلسه حزب کارگزاران سازندگی منتشر شد و خبر آمد که در جلسه شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران، موضوع انتخابات1400 مورد بررسی قرار گرفته است.

آن طور که در این گزارش آمده، ابتدای جلسه این هفته شورای مرکزی حزب کارگزاران، محمد عطریانفر گزارشی از جلسات کارگروه تدوین برنامه ها و بررسی مصادیق انتخابات ریاست جمهوری ارایه داد و مقرر شد تصمیمات کارگروه پس از بررسی در کمیته سیاسی در شورای مرکزی مطرح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی کاندیداهای اصلاح طلبان و اصولگرایان در انتخابات 1400 می شوند؟

چه کسانی کاندیداهای اصلاح طلبان و اصولگرایان در انتخابات 1400 می شوند؟