مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 20:402020-09-22ورزشي

زهرا کیانی: مدال المپیک آسیایی را از امام حسین دارم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، زهرا کیانی عضو تیم ملی ووشو بانوان که در بازی های آسیایی 2018 اندونزی نایب قهرمان شد در گفتگو با خبرنگار ورزشی رسانه تابش کوثر گفت : - عضو تیم ملی ووشو بانوان گفت: هر موقع از اهل بیت کمک خواستم دستم را گرفتند و در زندگی نقش ائمه اطهار را به طور کامل احساس کردم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های گفت :من از سن شش سالگی ورزش ژیمناستیک را شروع کردم و با شرکت در مسابقات کشوری موفق به کسب مدال شدم اما پس از گذشت یکسال ، یک روز مانده به مسابقات کشوری دستم شکست .

وی افزود : در دوران نقاهت والدینم تصمیم گرفتند که من در رشته ووشو فعالیت کنم تا بتوانم با شرکت در مسابقات برون مرزی در سطح آسیا و جهان مدال آور باشم .

زهرا کیانی با بیان اینکه من از هشت سالگی به اردوی تیم ملی ووشو دعوت شدم و پس از دو سال در مسابقات جهانی سنگاپور شرکت کردم ، خاطر نشان کرد : من از همان کودکی می دانستم در زندگی به چه چیزهایی علاقه مند هستم و زمانی که می دیدم یک نفر بر روی سکوی قهرمانی می ایستند حس خیلی خوبی داشتم ، بسیاری از کودکان با بازی کردن خوشحال می شوند ولی من در کودکی از اینکه تمرین خوبی داشته باشم و مربی ام تشویقم کند خوشحال می شدم که واقعا دوری از خانواده در این دوران مخصوصا برای کودک 10 ساله خیلی سخت بود اما انچنان رسید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زهرا کیانی: مدال المپیک آسیایی را از امام حسین دارم

زهرا کیانی: مدال المپیک آسیایی را از امام حسین دارم