مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 17:152020-09-22سياسي

حذف کاغذبازی های اداری در دستور کار است


مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان گفت: حذف کاغذبازی های اداری و تسهیل در خدمت از رهیافت های مهم حذف مدارک غیرضروری در ادارات و دفاتر پیشخوان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حسن سعدالدین عصر امروز در جلسه کمیته فناوری اطلاعات و توسعه دولت الکترونیک در سالن کوثر استانداری سمنان اظهار کرد: بسترهای لازم برای توسعه دولت الکترونیک در استانداری سمنان فراهم شده و این روند به بهترین شکل ممکن با رویکرد علمی و دانشگاهی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه برگزاری آزمون به صورت الکترونیکی با هدف کارایی و بهره وری بهتر کارکنان استانداری سمنان در حال انجام است، ادامه داد: راه اندازی میز خدمت الکترونیک به طور ویژه از سوی اداره فناوری و اطلاعات استانداری در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان تصریح کرد: حذف استفاده از فتوکپی در دفاتر پیشخوان و ادارت در استان سمنان در دستور کار است و بازرسی ها در این ارتباط به طور ویژه در دستور کار باشد.

سعدالدین با بیان اینکه حذف فتوکپی در دفاتر پیشخوان و دستگاه های اجرایی در چارچوب قانون است و این رویه به صورت الزام باید به طور دقیق اجرا شود، اضافه کرد: حذف کاغذبازی های اداری و تسهیل در خدمت از رهیافت های مهم حذف مدارک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف کاغذبازی های اداری در دستور کار است

حذف کاغذبازی های اداری در دستور کار است