مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 17:052020-09-22سياسي

با افرادی که موجب رعب و وحشت مردم می شوند برخورد می کنیم


فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: با افرادی که به مردم تعدی کرده و با سلاح گرم یا سرد موجب رعب و وحشت می شوند، با اقتدار برخورد خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: صدام زمانی که تصمیم به حمله گرفت، با شعارهایی که می داد انتظار داشت به راحتی استان خوزستان را اشغال کند.

وی افزود: برخلاف تصور صدام، مردم شهرها و روستاهای خوزستان که مورد حمله واقع شدند، زن و مرد، پیر و جوان در برابر متجاوزان ایستادگی کردند.

فرمانده انتظامی کشور عنوان کرد: دوران دفاع مقدس تابلوی زیبایی است که هرچقدر به آن نزدیک می شویم به زیبایی آن بیشتر پی می بریم؛ شهادت زنان و مردان و کودکان در جنگ سخت بود اما مردم ما ایستادگی کردند و صحنه های زیبایی خلق کردند.

سردار اشتری با بیان اینکه دفاع مقدس باعث عزت کشور شد، گفت: امروز هرجای کشور که موفق شدیم، به برکت روحیه جهادی و مقاومت در هشت سال دفاع مقدس بوده است و دانشمندان کشور و نیروهای مقاومت منطقه به رزمندگان و شهدای دفاع مقدس تاسی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با افرادی که موجب رعب و وحشت مردم می شوند برخورد می کنیم

با افرادی که موجب رعب و وحشت مردم می شوند برخورد می کنیم