مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 16:052020-09-22اقتصادي

کشف 10 تن مواد شوینده قاچاق در زنجان


سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از کشف 10 تن مواد شوینده قاچاق به ارزش بیش از 3 میلیارد ریال خبر داد.

- یوسف اسماعیل زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به لزوم تشکیل پلیس اقتصادی اظهار کرد: پلیس امنیت اقتصادی تنها به دنبال مبارزه با جرائم اقتصادی نیست، بلکه قبل از اینکه فضای جرم به وجود بیاید، در همان ابتدا با هشدارهای لازم پلیس امنیت اقتصادی هم وارد می شود.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان با تاکید بر اینکه ایجاد این پلیس موجب برقراری امنیت اقتصادی می شود، گفت: با توجه به اینکه حوزه اقتصادی دارای پیچیدگی و گستردگی است، اضافه کرد: از همین رو پلیس اقتصادی با سیاست های جدید، طرح و برنامه ریزی، بیشتر به امور پیش بینی، کنترل، پیشگیری، شناسایی، مقابله، کشف فعالیت و جرائم اقتصادی می پردازد، این پلیس تخصصی در سطح منطقه ای، ملی، فراملی، فضای مجازی و غیره نظارت می کند.

وی با تاکید بر اینکه شناسایی جزو ماموریت های پلیس امنیت اقتصادی است، ادامه داد: در این حوزه باید با کنترل، نظارت و شناسایی از ورود مفسدان اقتصادی که سبب از بین بردن کسب و کار و درآمد حلال می شوند، جلوگیری کنیم.

اسماعیل زاده  ماموران پلیس امنیت اقتصادی ادامه داد: پلیس در راستای اجرای ماموریت خود، در محور زنجان - قزوین   به یک دستگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 10 تن مواد شوینده قاچاق در زنجان

کشف 10 تن مواد شوینده قاچاق در زنجان