مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 15:052020-09-22بين الملل

فرستاده ویژه واشنگتن با «مسرور بارزانی» دیدار کرد


فرستاده ویژه واشنگتن در ائتلاف ادعایی ضد داعش در دیدار با نخست وزیر منطقه کردستان عراق این منطقه را برای آمریکا مهم و استراتژیک توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک هیئت آمریکایی به ریاست جیمز جفری نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه و همچنین فرستاده ویژه واشنگتن در ائتلاف ادعایی ضد داعش که به منطقه کردستان عراق رفته است امروز با مسرور بارزانی نخست وزیر این منطقه دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری موازین نیوز ، دفتر اطلاع رسانی نخست وزیر منطقه کردستان عراق در بیانیه ای گفت: بارزانی و هیئت آمریکایی درباره تحولات در عرصه عراق و اهمیت همکاری میان دو طرف و راه های کمک به نیروهای پیشمرگه و ارتش عراق برای مقابله با تهدیدهای گروهک تروریستی داعش گفت وگو کردند .

بر اساس این بیانیه، جفری ضمن تقدیر از نقش و موضع رییس و نخست وزیر منطقه کردستان عراق  در تقریب دیدگاه های طرف های کُرد در منطقه کُردنشین سوریه بر ادامه حمایت آمریکا از منطقه کردستان عراق تاکید کرد.

جفری گفت: منطقه کردستان عراق به دلیل برخورداری از تعدد و تنوع قومیتی، نشاط و پویایی و دوستی آن با آمریکا و کشورهای غربی از موقعیت مهم و استراتژیکی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرستاده ویژه واشنگتن با «مسرور بارزانی» دیدار کرد

فرستاده ویژه واشنگتن با «مسرور بارزانی» دیدار کرد