مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 14:552020-09-22اقتصادي

لزوم ایجاد خط هوایی ساری - آستراخان روسیه


سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در آستراخان روسیه، خواهان برقراری پرواز مستقیم ساری - آستراخان روسیه برای توسعه مناسبات و صادرات محصولات شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی کوچکیان عصر سه شنبه در نشست با استاندار مازندران با اشاره به ظرفیت های خوبی که در استان مازندران برای توسعه مناسبات با کشورهای همسایه وجود دارد، بر لزوم برقراری پرواز مستقیم ساری - آستراخان روسیه تاکید کرد.

وی برندسازی و بسته بندی محصولات تولیدی استان مازندران را سبب تحول در حوزه صادرات بیان کرد و گفت: باید از ظرفیت های استان مازندران به ویژه در زمینه تولیدات کشاورزی و گل و گیاه بهره گرفت.

احمد حسین زادگان استاندار مازندران نیز با اظهار اینکه باید از ظرفیت کشورهای همسایه و سی آی اس برای توسعه مناسبات بهره گرفت، گفت: باید از ظرفیت و مزیت کشورهای cis، تعرفه های گمرکی صادرات کالا بویژه تعرفه های ترجیحی کشورهای عضو اتحادیه اورآسیا که شامل ما می شود، استفاده کنیم تا زمینه بهره مندی تجار و بازرگانان مازنی را در بخش های مختلف فراهم کنیم.

حسین زادگان با بیان اینکه استان مازندران حدود 15 قلم مرکبات، محصولات کشاورزی و گوشتی تولید می کند که در برخی از این موارد همچون تولید برنج و گوشت سفید، رتبه اول کشور را داراست، خاطرنشان ساخت: در محصولات شیلاتی از مزایای خوبی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد خط هوایی ساری - آستراخان روسیه

لزوم ایجاد خط هوایی ساری - آستراخان روسیه