مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 14:452020-09-22اقتصادي

بیمه هوشمند اجرایی شود/ ایجاد بیمه تعطیلی کسب و کارها در شرایط کرونا


 انتظار می رود با پیشبرد بیمه هوشمند، هر فرد با در اختیار داشتن یک کارت هوشمند، بتواند بیمه نامه متناسب با شرایط شغلی و زندگی خود را انتخاب و از مزایای آن بهره مند شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، فرهاد دژپسند در مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه مرکزی، گفت: انتظار می رود با پیشبرد بیمه هوشمند، هر فرد با در اختیار داشتن یک کارت هوشمند بدون نیاز به ارتباط چهره به چهره، بتواند بیمه نامه متناسب با شرایط شغلی و زندگی خود را انتخاب و از مزایای آن بهره مند شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی، افزود: خوشبختانه صنعت بیمه از سال 1397 جهش قابل توجهی را آغاز کرده است که اکنون شاهد نتایج مثبت آن هستیم اما باید با برنامه، تلاش ها به گونه ای ساماندهی شود که فاصله با سایر کشورها به سرعت کاهش یابد.

وی بیان داشت: با توجه به عملکرد بسیار خوب صنعت بیمه در سیل سال 1398، امیدواریم با تأسیس صندوق بیمه حوادث طبیعی، بتوانیم از ظرفیت های صنعت بیمه در پذیرش ریسک های طبیعی بهره مند شویم.

دژپسند با اشاره به اهمیت بیمه های مسئولیت در زندگی روزمره و کاری افراد جامعه، گفت: بیمه مسئولیت یکی از مؤلفه های بسیار مهم، برای یک اقتصاد رو به رشد است و باید بر روی این بیمه نامه، کار بیشتری شود و راهکارهای مناسب انتخاب و عملیاتی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه هوشمند اجرایی شود/ ایجاد بیمه تعطیلی کسب و کارها در شرایط کرونا

بیمه هوشمند اجرایی شود/ ایجاد بیمه تعطیلی کسب و کارها در شرایط کرونا