مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 12:352020-09-22دانش

اولین همایش ملی اربعین پژوهی در دانشگاه پیام نور برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه پیام نور، علیرضا پارسا رییس بسیج اساتید دانشگاه پیام نور گفت: اولین همایش ملی اربعین پژوهی به همت بسیج اساتید دانشگاه پیام نور، - رییس بسیج اساتید دانشگاه پیام نور از برگزاری اولین همایش ملی اربعین پژوهی در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه پیام نور، علیرضا پارسا رییس بسیج اساتید دانشگاه پیام نور گفت: اولین همایش ملی اربعین پژوهی به همت بسیج اساتید دانشگاه پیام نور، 9 مهرماه به صورت ویدئوکنفرانس در دانشگاه پیام نور برگزار می شود.

وی با عنوان اینکه این همایش با هدف ترویج میراث معنوی اربعین و فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می شود، افزود: از تعداد 90 مقاله ارسالی به دبیرخانه همایش، 60 مقاله پذیرفته شده که به صورت مجموعه مقالات چاپ خواهد شد.

رییس بسیج اساتید دانشگاه پیام نور درخصوص محور های همایش نیز گفت: این همایش در محور های ابعاد تربیتی و شناختی اربعین، ابعاد فرهنگی و رسانه ای، ابعاد جامعه شناختی، اربعین و جبهه مقاومت اسلامی، اربعین، اقتصاد و امنیت و دیگر محور های آزاد برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین همایش ملی اربعین پژوهی در دانشگاه پیام نور برگزار می شود

اولین همایش ملی اربعین پژوهی در دانشگاه پیام نور برگزار می شود