مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 11:402020-09-22بين الملل

فارن پالسی: آمریکا نتوانست جهان را با سیاست فشارحداکثری علیه ایران همراه کند


نشریه فارن پالسی با اشاره به اقدامات یک جانبه اخیر دولت آمریکا علیه ایران، جوانب انزوای واشنگتن در میان متحدانش را بر سر مسئله ایران بررسی کرد.

- نشریه فارن پالسی با اشاره به اقدامات یک جانبه اخیر دولت آمریکا علیه ایران، جوانب انزوای واشنگتن در میان متحدانش را بر سر مسئله ایران بررسی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشریه فارن پالسی در تحلیلی درباره اقدامات یک جانبه اخیر دولت آمریکا علیه ایران نوشت: تلاش یک جانبه آمریکا برای اعمال تحریم های آمریکا علیه ایران با تاکید قدرت های سازمان ملل بر حمایتشان از توافق هسته ای و رویگردانی آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل از عمل کردن به درخواست مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا برای اعمال تحریم های چندجانبه علیه ایران، از هم گسیخته به نظر می رسد.

در ادامه این تحلیل آمده است: تقریبا هیچ کسی از مسیر در پیش گرفته شده توسط واشنگتن پیروی نکرد که این شکست اخیر تلاش دولت دونالد ترامپ برای همراه کردن جهان با کارزار فشار حداکثری اش علیه ایران را پررنگ جلوه می دهد.

فارن پالسی با اشاره به عدم حمایت اعضای توافق هسته ای که از متحدان آمریکا نیز هستند با رویه ای که ترامپ در برابر ایران در سازمان ملل در پیش گرفته است، مطرح کرد: این بن بست سوال های جدید حقوقی و سیاسی درباره این ایجاد می کند که واشنگتن چگونه می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارن پالسی: آمریکا نتوانست جهان را با سیاست فشارحداکثری علیه ایران همراه کند

فارن پالسی: آمریکا نتوانست جهان را با سیاست فشارحداکثری علیه ایران همراه کند