مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 11:302020-09-22اقتصادي

مقایسه کامل ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5


در این مطلب به مقایسه ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 پرداخته ایم تا اگر قصد خرید کنسول Xbox Series X یا PlayStation 5 را دارید، بتوانید راحت تر تصمیم گیری کنید.

- ، حالا که قیمت، تاریخ انتشار، عناوین زمان عرضه و مشخصات سخت افزاری دو کنسول را داریم، مقایسه ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 کار چندان سختی نخواهد بود اما کدام یک از آن ها می تواند موفق تر ظاهر شود؟ در ادامه با ما همراه باشید.

در این مقاله، فاکتورهای زیادی را لحاظ کرده ایم تا بتوانید در زمینه انتخاب کنسول نسل نهمی خود، دغدغه های کمتری داشته باشید.

جنگ نسل نهم داغ تر از همیشه است زیرا مایکروسافت که آغاز فاجعه باری را در ابتدای نسل هشتم تجربه کرد، این بار مصمم است تا اشتباهات خود را تکرار نکند.

آن ها تمرکز اصلی خود را بر روی سرویس ایکس باکس گیم پس و عناوین میان پلتفرمی (ایکس باکس و رایانه های شخصی) قرار داده اند و سونی هم مطابق معمول، با بازی های انحصاری درجه یک وارد میدان رقابت می شود.

در ادامه به مقایسه ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 از زوایای مختلف می پردازیم تا با این دو کنسول آشنایی بیشتری پیدا کنید.

پلی استیشن 5 از نظر سخت افزاری، دو کنسول شباهت زیادی به یکدیگر دارند اما حداقل بر روی کاغذ به نظر می رسد که سری ایکس کمی قوی تر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقایسه کامل ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5

مقایسه کامل ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5