مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 09:452020-09-22پزشكي

60 درصد از تست های روزانه کرونا در اصفهان مثبت است/عدم توزیع واکسن آنفلوآنزا


مسئول بیماری های واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: کرونا در اصفهان تشدید می شود و مسئولان باید به جای تذکر به صورت عملی برای پیشگیری از این بیماری ورود کنند.

- رضا فدایی در گفت وگو با است.

تشابه علائم کرونا و آنفلوانزا وی با بیان اینکه علائم آنفلوانزا نیز شبیه کرونا است، تصریح کرد: این در حالی است که تاکنون با بررسی های صورت گرفته مورد ابتلاء به کرونا در استان اصفهان نداشته ایم.

مسئول بیماری های واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با تاکید بر اینکه تمایز کرونا و آنفلوانزا برای عموم مردم امکان پذیر نیست، ادامه داد: این امر تنها در صورت انجام معاینات تخصصی پزشکی ممکن است.

واکسن آنفلوانزا در اصفهان توزیع نشده است وی در خصوص آخرین وضعیت توزیع واکسن آنفلوانزا گفت: هنوز هیچ واکسنی برای استان اصفهان ارسال نشده است و نه در بخش خصوصی و داروخانه ها و نه در بیمارستان های دولتی واکسن آنفلوانزا موجود است.

فدایی در خصوص نیاز استان اصفهان به واکسن آنفلوانزا تصریح کرد: در بخش دولتی به 70 هزار دوز و در بخش خصوصی نیز بسته به استقبال مردم به این نوع واکسن نیاز است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر استان اصفهان در زمینه شیوع کرونا در وضعیت خطرناکی قرار دارد، افزود: شدت واگیری و بستری های روزانه در این استان بسیار ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد از تست های روزانه کرونا در اصفهان مثبت است/عدم توزیع واکسن آنفلوآنزا

60 درصد از تست های روزانه کرونا در اصفهان مثبت است/عدم توزیع واکسن آنفلوآنزا