مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 09:202020-09-22بين الملل

راه اندازی شعبه آنلاین آموزش زبان های غیرانگلیسی کانون زبان ایران


مدیر بخش آموزش معاونت آموزشی کانون زبان ایران از راه اندازی «شعبه آنلاین آموزش زبان های غیرانگلیسی» شامل عربی، فرانسه، آلمانی، اسپانیایی، - مدیر بخش آموزش معاونت آموزشی کانون زبان ایران از راه اندازی شعبه آنلاین آموزش زبان های غیرانگلیسی شامل عربی، فرانسه، آلمانی، اسپانیایی، روسی، ایتالیایی و فارسی (برای غیرفارسی زبانان) در این مجموعه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یاسر زنگنه در این باره گفت: در اواخر ترم زمستان، شیوع ویروس کرونا در کشور باعث شد کلاس های این مجموعه به صورت آنلاین برگزار شود و این مهم از ترم بهار با راه اندازی سامانه هایی در کانون زبان ایران حرفه ای تر شد.

وی با اشاره به استقبال خوب زبان آموزان از این شیوه ی آموزشی افزود: تصمیم گرفتیم در هر استان یک شعبه ی آنلاین آموزش زبان راه اندازی کنیم.

زنگنه در ادامه در زمینه شعبه آموزش آنلاین زبان های غیرانگلیسی گفت: این امکان یک فرصت برای تمامی شهرها و مراکزی است که تاکنون علی رغم درخواست ها شرایط لازم برای آموزش حضوری را نداشتند.

مدیر بخش آموزش معاونت آموزشی کانون زبان ایران ادامه داد با راه اندازی این شعبه عدالت آموزشی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت و علاقه مندان به فراگیری زبان های غیرانگلیسی در سراسر ایران و حتی خارج از ایران از این پس می توانند به امکانات براب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی شعبه آنلاین آموزش زبان های غیرانگلیسی کانون زبان ایران

راه اندازی شعبه آنلاین آموزش زبان های غیرانگلیسی کانون زبان ایران