مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 08:552020-09-22اجتماعي

اولین هنرستان وابسته به وزارت جهادکشاورزی درهرمزگان راه اندازی شد


به صورت ویدئوکنفراسی و با حضور مسوولین کشوری و استانی اولین هنرستان وابسته به وزارت جهادکشاورزی در هرمزگان راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیش از ظهر سه شنبه با حضور دکتر بازرگان معاون وزیر جهادکشاورزی و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، دکتر کمریی معاون وزیر آموزش و پرورش، مهندس آذرکیش مدیرکل کاردانش وزارت آموزش و پرورش، دکتر حاجبی رییس مرکز تحقیقات وکشاورزی منابع طبیعی استان، حجت الاسلام شرفی مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی، نظری معاون مرکز آموزش و تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان آیین افتتاح 16 هنرستان فنی و حرفه ای و کاردانش کشاورزی در سراسر کشور به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد.

نظری معاون مرکز آموزش و تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان اظهار داشت: امروز اولین هنرستان وابسته به وزارت جهادکشاورزی در شهرستان حاجی آباد در استان هرمزگان به بهره برداری رسید.

وی همچنین با اشاره به اینکه راه اندازی هنرستان شهدای کشاورز در شهرستان حاجی آباد که قطب کشاورزی می باشد می تواند تحولی عظیمی در تولید ملی و امنیت غذایی باشد، افزود: در شهرستان حاجی آباد2 هزار 328 دانش آموز در مقطع متوسطه دوم در حال تحصیل هستند که سهم بخش کشاورزی 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین هنرستان وابسته به وزارت جهادکشاورزی درهرمزگان راه اندازی شد

اولین هنرستان وابسته به وزارت جهادکشاورزی درهرمزگان راه اندازی شد