مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 08:402020-09-22سياسي

ملت ایران با مقاومت 40 ساله افتخارات خود را تکمیل کردند


فرمانده نیروی انتظامی استان همدان گفت: ملت ایران با دفاع جانانه در دفاع مقدس و مقاومت 40 ساله در حفظ ارزش ها، کلکسیون افتخارات خود را تکمیل کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح ظهر امروز به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در دیدار با نماینده ولی فقیه در همدان اظهار کرد: همانطور که اقشار مختلف مردم و نیروهای مسلح در سال های دفاع مقدس با رهبری امام(ره) در مقابل دشمنان ایستادگی کردند امروز هم به پشتوانه مقام معظم رهبری یکی پس از دیگری توطئه های استکبار را خنثی می کنند.

وی با تاکید بر اینکه در دنیای امروز چیزی عوض نشده بلکه کارها سخت تر و حربه دشمنان هم بیشتر شده است افزود: امروز دشمنان در بخش های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی هجوم چندین برابری دارند و حربه آخر آنها نیز جدایی مردم از انقلاب است که باید در این زمینه مراقب بود.

 فرمانده نیروی انتظامی استان همدان با بیان اینکه مردم ایران اسلامی بصیر و ولایتمدار هستند بیان کرد: همانطور که در طول 41 سال اخیر همه حربه های دشمنان خنثی شده است از این مرحله و گردنه های سخت نیز عبور خواهیم کرد.

 وی اضافه کرد: ملت ایران با مقاومت امروز خود در دهه چهل انقلاب، کلکسیون ایستادگی در برابر دشمنان را که از اول انقلاب و جنگ داشتند را تکمیل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران با مقاومت 40 ساله افتخارات خود را تکمیل کردند

ملت ایران با مقاومت 40 ساله افتخارات خود را تکمیل کردند