مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 07:452020-09-22فناوري

چرا «کوییز آو کینگز»حساب کاربری تعدادی از کوییزبازان را مسدود کرد؟


مجموعه «کوییز آو کینگز» با بررسی های تیم فنی و محصول کوییز، متوجه می شوند که عده کمی از جامعه 20 میلیون نفری کاربران بازی از بات های تلگرامی (روبات) برای تقلب در بازی استفاده می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تفریح و نشاط خبرگزاری فارس، ساعت 10 شب جمعه، 29 شهریور ماه 1399 برای 535 کاربر بازی پرطرفدار کوییز آو کینگز   با یک اتفاق ناخوشایند همراه شد، مسدود شدن حساب کاربری شان و حذف تمام رکوردهایشان از لیست رده بندی.

این اتفاق طی چند روز گذشته به یک چالش مهم و کاملاً جدی برای این بخش از کاربران کوییز آو کینگز   تبدیل شده، آنقدر که برای رفع آن یا با بنیاد ملی بازی های رایانه ای و به طور خاص بخش نظارت آن تماس می گیرند و یا کوییز آو کینگز .

چه اتفاقی باعث مسدود شدن حساب کاربری و حذف رکوردهای این کاربران شده است؟ طرح این موضوع از سوی کاربران کوییز آو کینگز و پاسخ های روشن مدیر مجموعه کوییز به روشن شدن  چرایی این اتفاق کمک خواهد کرد.

تکلیف رکوردهایم چه می شود؟ خانم جوانی که یکی از کاربران بازی کوییز آو کینگز است و حسابی ناراحت و حتی کمی عصبانی بابت مسدود شدن حساب کاربری اش، می گوید: از روز شنبه که این اتفاق افتاده از ناراحتی تمرکزم را از دست داده ام و نمی توانم به هیچ موضوع دیگری فکر کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا «کوییز آو کینگز»حساب کاربری تعدادی از کوییزبازان را مسدود کرد؟

چرا «کوییز آو کینگز»حساب کاربری تعدادی از کوییزبازان را مسدود کرد؟