مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 06:552020-09-22سياسي

بسیجیان جهرم با اهداء خون به یاری نیازمندان شتافتند


با توجه به نیاز بانک خون به انواع گروه های خونی، فرماندهی و پرسنل ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم در هفته دفاع مقدس با اهداء خون خود به یاری نیازمندان شتافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جهرم، فرمانده سپاه جهرم گفت: در هفته دفاع مقدس، 20 نفر از پرسنل و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم در این اقدام خداپسندانه، 20 کیسه خون اهداء کردند که امیدواریم با عنایت خداوند و ائمه اطهار(ع) هر چه سریع تر ویروس منحوس در کشور احساس می شود مردم مراجعه کمتری برای اهدای خون دارند و توصیه می شود با رعایت توصیه های بهداشتی در این روزها هم اهدای خون داشته باشند و در مجموعه انتقال خون هم متولیان این حوزه رعایت تمام نکات بهداشتی را انجام می دهند و مشکلی در این حوزه وجود ندارد.

 فرمانده سپاه جهرم بیان کرد: در سپاه شهرستان جهرم، زمانی که احساس کردیم ممکن است کمبودی در ذخایر خونی شهرستان یا استان وجود داشته باشد، در یک حرکت داوطلبانه در تمام شهرستان ، بسیجیان ما به صحنه آمدند تا خون خود را برای سلامتی هموطنان اهدا کنند.

احمدی گفت: توصیه می شود هم شهرستانی های عزیز در این امر خداپسندانه مشارکت کنند تا مشکلی برای بیماران نیازمند به خون پیش نیاید و ما در شهرستان احساس نیاز نداشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیجیان جهرم با اهداء خون به یاری نیازمندان شتافتند

بسیجیان جهرم با اهداء خون به یاری نیازمندان شتافتند