مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 مهر 1399 ساعت 04:252020-09-22اجتماعي

تبعات بی پایان سیل پلدختر/ عوارض سنگین آزادراه خرم زال بردوش رانندگان بومی


با توجه به از بین رفتن جاده قدیم خرم آباد_پلدختر رانندگان مجبورند برای تردد بین این دو شهر از مسیر آزادراه خرم زال استفاده کنند و از آنجایی که تردد در این آزادراه نیازمند پرداخت عوارض سنگین است و از طرفی برخی شهروندان و رانندگان بومی ناگزیرند در طول روز .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پلدختر، در پی سیل ویرانگر سال گذشته جاده خرم آباد_پلدختر خسارت بسیار زیادی دید به محوی که اکنون تردد در آن جریان ندارد و شهروندان و مسافران مجبورند برای تردد بین این دو شهر مسیر جایگزین آن یعنی آزادراه خرم زال را طی کنند.

از آنجایی که تردد در این آزادراه نیازمند پرداخت عوارض سنگین است و از طرفی برخی شهروندان و رانندگان بومی ناگزیرند در طول روز و یا هفته چندین بار از آن عبور کنند، می بایست هزینه زیادی را نیز پرداخت نمایند که این موضوع با گلایه آنها همراه است.

در این راستا رانندگان خواستار کاهش عوارضی آزادراه برای تردد هستند تا با توجه به تبعاتی که سیل پارسال برایشان به وجود آورد حداقل بیشتر از این مجبور به پرداخت هزینه نشوند.

  در همین راستا یکی از رانندگان مسیر  پلدختر- خرم آباد گفت: جاده قدیم پلدختر- خرم آباد تحت تاثیر سیل فروردین ماه سال1398 تخریب شد و در برخی نقاط با آسیب جدی مواجه و حتی بخش هایی از آن را آب با خود برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبعات بی پایان سیل پلدختر/ عوارض سنگین آزادراه خرم زال بردوش رانندگان بومی

تبعات بی پایان سیل پلدختر/ عوارض سنگین آزادراه خرم زال بردوش رانندگان بومی