مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 20:302020-09-21پزشكي

عوامل بیخوابی از نوزادی تا 18 سالگی


همهٔ پدر و مادرها به دنبال یافتن و اجرای الگوی صحیح خواب کودک هستند تا هم به کارهای خود برسند و هم سلامتی نوزادشان حفظ شود.

با این حال خواب نوزاد بسته به شرایط جسمی و سلامتی او و نیز شرایط سنی کودک، - جی پلاس ، پس از به دنیاآمدن کودک از همان روزهای اولیه یکی از مهم ترین دغدغه های والدین خواب نوزاد و خواب کودک است.

این مسئله هم بر روی سلامتی نوزاد و کودک اثر می گذارد و هم در صورت اختلال، بر روی زندگی کاری و نیز شخصی والدین تأثیرات بسیار زیادی دارد.

بنابراین همهٔ پدر و مادرها به دنبال یافتن و اجرای الگوی صحیح خواب کودک هستند تا هم به کارهای خود برسند و هم سلامتی نوزادشان حفظ شود.

با این حال خواب نوزاد بسته به شرایط جسمی و سلامتی او و نیز شرایط سنی کودک، متفاوت است و در سنین مختلف میزان خواب متفاوتی نیاز دارد.

برای اینکه بدانید کودک شما به چه میزان خواب نیاز دارد ادامه مطلب را بخوانید تا علاوه بر میزان خواب کودک در سنین مختلف، عوامل مؤثر در خواب کودک و خواب نوزاد را نیز بررسی نماییم.

میزان خواب موردنیاز نوزاد تا هفته چهارم در هفته های اول زندگی نوزاد هنوز الگوهای زیستی و شبانه روزی او شکل نگرفته است بنابراین میزان خواب آنها بسیار زیاد است و از الگوی خاصی هم تبعیت نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوامل بیخوابی از نوزادی تا 18 سالگی

عوامل بیخوابی از نوزادی تا 18 سالگی