مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 16:552020-09-21اقتصادي

اتصال فاز 14 به شبکه ارتباطی و اطلاعاتی مجتمع گاز پارس جنوبی


فاز 14 پارس جنوبی به شبکه یکپارچه ارتباطی و اطلاعاتی مجتمع گاز پارس جنوبی متصل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شرکت ملی گاز ایران، پیام نبهانی، رییس فناوری اطلاعات و ارتباطات مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با تکیه بر سرمایه های انسانی توانمند و تمرکز بر حفظ یکپارچگی مجتمع، در پی ارتقای پایداری تولید گاز طبیعی و محصولات جانبی و دستیابی به سرآمدی عملیات در کلاس جهانی در افق 1404 هستیم.

وی ادامه داد: اتصال شبکه ارتباطی و مخابراتی آخرین فاز طرح توسعه پارس جنوبی (فاز 14) اقدامی برای حفظ یکپارچگی و دسترسی مطمئن به داده های اطلاعاتی و شبکه ارتباطی این مجتمع گازی است.

رییس فناوری اطلاعات و ارتباطات مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: با توجه به الزام تسریع در تکمیل و راه اندازی آخرین فاز پارس جنوبی و بسته شدن پرونده توسعه آن و نقش آفرینی این شرکت گازی در مراحل تحویل، راه اندازی و بهره برداری این فاز، اتصال شبکه مخابراتی، زیرساختی و اطلاعاتی فاز 14 به شبکه یکپارچه مجتمع در دستور کار این واحد قرار گرفت.

نبهانی اظهار کرد: با بهره برداری از این پروژه که با استفاده از منابع داخلی مجتمع گاز پارس جنوبی تأمین شده و در مدت زمانی معادل 64 نفر روز طراحی و اجرا شده است، امکان استفاده از شبکه ها و سامانه های رایانه ای، منابع اطلاعاتی و داده های شبکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال فاز 14 به شبکه ارتباطی و اطلاعاتی مجتمع گاز پارس جنوبی

اتصال فاز 14 به شبکه ارتباطی و اطلاعاتی مجتمع گاز پارس جنوبی