مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 14:152020-09-21سياسي

حقوق بازنشستگان کشوری به میانگین حقوق شاغلان هم طرازشان نزدیک می شود


مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد که برای اولین بار در طول اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان، این قانون به جای بودجه محوری، مدل محور شده که براساس آن حقوق بازنشستگان باید به 90 درصد میانگین حقوق شاغل هم گروه طراز شده و اعتبارلازم برای آن دیده شده است.

- مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد که برای اولین بار در طول اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان، این قانون به جای بودجه محوری، مدل محور شده که براساس آن حقوق بازنشستگان باید به 90 درصد میانگین حقوق شاغل هم گروه طراز شده و اعتبارلازم برای آن دیده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکبر افتخاری امروز (دوشنبه) در نشست تجلیل از رزمندگان، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس صندوق بازنشستگی کشوری که به مناسب آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهارکرد: این برای نخستین بار است که سازمان برنامه و بودجه و مسئولان امر به جای وابسته کردن همسان سازی به تخصیص اعتبار و بودجه محوری، به سمت مدل محور شدن همسان سازی حرکت کردند.

وی با بیان اینکه تامین اعتبار و بودجه همسان سازی کار دشوار اما شدنی است، گفت: در شرایط امروز کشور همانند سال های دفاع مقدس باید تلاش ما شبانه روزی شود و شرکت ها و هلدینگ ها و همه بخش های صندوق باید کار کنند تا سهم ما از این بودجه محقق و تامین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق بازنشستگان کشوری به میانگین حقوق شاغلان هم طرازشان نزدیک می شود

حقوق بازنشستگان کشوری به میانگین حقوق شاغلان هم طرازشان نزدیک می شود