مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 12:402020-09-21سياسي

جلوگیری از آسیب رسیدن به 20 میلیون برگ سند دفاع مقدس


مدیر تحقیقات و آموزش اسنادی و تامین محتوای دیجیتال سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس از رونمایی 40 عنوان کتاب تاریخ شفاهی و اسنادی با همکاری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: - علاوه بر آماده سازی 40 عنوان کتاب تاریخ شفاهی در حوزه دفاع مقدس و رونمایی آن ها، توانستیم در همکاری با این سازمان از آسیب 20 میلیون برگ سند مربوط به دفاع مقدس جلوگیری کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، سرهنگ حسین فروتن نژاد با اعلام این خبر در تشریح برنامه های سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس گفت: به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس از 40 عنوان کتاب تاریخ شفاهی و اسنادی رونمایی می شود.

برپایی نمایشگاه اسنادی و تصاویر 40 قطعه عکس و 40 قطعه سند منتشرنشده به صورت مجازی در سطح کشور از دیگر برنامه ها خواهد بود.

فروتن نژاد افزود: همچنین بنا داریم همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس فرآیند ورود یک برگه سند به کتابخانه ملی ایران تا زمان قرار گرفتن در مخازن آرشیو ملی ایران را در نمایشگاه باغ موزه دفاع مقدس در معرض بازدید علاقه مندان قرار دهیم.

یکی دیگر از برنامه هایی که در همکاری با سازمان اسناد و کتابخانه ملی انجام خواهد شد، برپایی کارگاه های تاریخ شفاهی و توصیف اسناد به صورت مجازی به مناسبت چهلمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از آسیب رسیدن به 20 میلیون برگ سند دفاع مقدس

جلوگیری از آسیب رسیدن به 20 میلیون برگ سند دفاع مقدس