مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 11:402020-09-21پزشكي

خطر بالای گسترش اپیدمی در شهرستان های همدان


معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ابن سینای همدان گفت: در استان همدان روند شیوع کروناویروس همچنان افزایشی است و شهرستان های استان در وضعیتی با خطر بالای گسترش اپیدمی قرار دارند.

- ایسنا/همدان معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ابن سینای همدان گفت: در استان همدان روند شیوع کروناویروس همچنان افزایشی است و شهرستان های استان در وضعیتی با خطر بالای گسترش اپیدمی قرار دارند.

دکتر منوچهر کرمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از زمان شیوع کروناویروس در استان تاکنون 4141 نفر به این ویروس مبتلا شدند که از این تعداد 551 نفر فوت کردند و در حال حاضر 483 نفر در بیمارستان های استان بستری هستند.

وی تصریح کرد: علت این روند افزایشی را نمی توانیم به صورت یک عامل مسلط بدانیم بلکه مجموعه ای از عوامل مانند مراودات اجتماعی و اقتصادی، شرکت در دورهمی و مهمانی، ماسک نزدن در اماکن عمومی و اماکن مسقف باعث گسترش بیماری می شوند.

کرمی با اشاره به اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی توسط بازاریان و ادارات و حتی نحوه قرار گرفتن افراد در صفوف مسئله خیلی مهمی است، تبیین کرد: همچنان خانم های خانه دار بیشترین درصد مبتلایان به کروناویروس را تشکیل می دهند و پس از آنان نیز مشاغل آزاد، بازنشتگان و کشاورزان قرار دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر بالای گسترش اپیدمی در شهرستان های همدان

خطر بالای گسترش اپیدمی در شهرستان های همدان