مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 11:252020-09-21سياسي

دانشگاهیان با الگو از دفاع مقدس برای حل مشکلات کشور گام بردارند


امیدواریم دانشگاهیان با الگوبرداری از آموزه ها و فرهنگ غنی دوران دفاع مقدس و درک شرایط موجود، بتوانند در حل معضلات و توسعه پایدار موثر عمل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، فرا رسیدن 31 شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت.

در متن پیام رییس دانشگاه آزاد اسلامی آمده است: بسمه تعالی وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّهٍ وَمِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُم سی و یکم شهریور، یادآور رشادت ها و ایثار ماندگار انسان های دلیری است که در هشت سال دفاع مقدس در دفاع از تمامیت ارضی و مقابله با هجوم دشمن به ایران اسلامی، از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

دوران دفاع مقدس، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مهم ترین رویداد تاریخ معاصر ایران است و یکی از عوامل هویت ساز برای جامعه ایران به شمار می آید.

این حماسه عظیم و عزت آفرین، نمادی از سرفرازی ملتی است که هیچ گاه مقابل زورگویی و ظلم سکوت نکرده است.

هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای مرور و بازخوانی مجاهدت ها و از خودگذشتگی های مردان و زنان شجاعی است که با اراده ای بی بدیل علیه تجاوز به کشور، به مقابله برخاستند و استقلال خود را معامله نکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاهیان با الگو از دفاع مقدس برای حل مشکلات کشور گام بردارند

دانشگاهیان با الگو از دفاع مقدس برای حل مشکلات کشور گام بردارند