مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 07:152020-09-21اقتصادي

مهلت ثبت نام وام کرونا فقط تا امروز


مهلت ثبت نام دریافت تسهیلات حمایتی کرونا که پیش از این کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع کرونا تا 31 شهریور ماه تمدید کرده بود کم کم روبه پایان است و کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا تنها تا پایان وقت امروز برای ثبت نام فرصت دارند.

- مهلت ثبت نام دریافت تسهیلات حمایتی کرونا که پیش از این کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع کرونا تا 31 شهریور ماه تمدید کرده بود کم کم روبه پایان است و کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا تنها تا پایان وقت امروز برای ثبت نام فرصت دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرداخت تسهیلات حمایتی به فعالان اقتصادی و شاغلان کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در 14 رسته منتخب و شناسایی شده توسط وزارت کار از 13 خرداد ماه آغاز شد؛ بر این اساس 14 رسته شغلی منتخب که بیشترین آسیب از شیوع ویروس کرونا را متحمل شده و دارای لیست بیمه در قالب کارفرمایی یا خویش فرمایی بودند، در سامانه کارا ثبت نام و از تسهیلات مذکور بهره مند شدند.

در همین راستا، حدود 850 زیررسته شغلی آسیب دیده از شیوع کرونا با هماهنگی دستگاه های اجرایی شناسایی و اعلام شد که از مجموع سه میلیون بنگاه آسیب دیده 1.

3 میلیون واحد بیمه شده و دارای کد کارگاهی و 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام وام کرونا فقط تا امروز

مهلت ثبت نام وام کرونا فقط تا امروز