مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 07:152020-09-21سياسي

مقاومت رمز ماندگاری حماسه ملت ایران است


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: ملت قهرمان ایران با استفاده از فرامین اسلام و مقاومت های فراوان در فتنه ها خود را در تاریخ ماندگار کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکردحجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام صبح امروز در رژه موتوری 31 شهریور با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس یک حماسه نورانی، ماندگار، جهت دهنده، سازنده، مقاومت دهنده به مستضعفین، استکبارشکن و معنویت آفرین است که سرفصل های جدیدی به روی مردم دنیا گشود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همه دستاوردهای ما در دفاع مقدس به واسطه الگوگیری از تاریخ صدر اسلام، مقاومت اهل بیت علیهم السلام و بهره گیری از عاشورا، به دست آمده است.

وی با اشاره به ماندگار شدن حماسه های ملت ایران، خاطرنشان کرد: ملت قهرمان ایران با استفاده از فرامین اسلام، دفاع مقدس و مقاومت های فراوان در فتنه ها خود را در تاریخ ماندگار کرده است.

امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: همواره ملت ایران در حوادث مختلف از جمله شیوع ویروس کرونا پای کار بوده اند و در لبیک گویی به اسلام، قرآن، اهل بیت و ولی فقیه، ایثارگرانه به میدان آمدند و فداکاری خود را در تاریخ ماندگار کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت رمز ماندگاری حماسه ملت ایران است

مقاومت رمز ماندگاری حماسه ملت ایران است