مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:152020-09-21سياسي

حضور رییس جمهور ازبکستان در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل


رییس جمهور ازبکستان فردا در هفتاد و پنجمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد شرکت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، شوکت میرضیایف رییس جمهور ازبکستان فردا در هفتاد و پنجمین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد شرکت می کند.

مراسم های اصلی مجمع عمومی در پی وضعیت همه گیر کووید-19 در جهان نخستین بار در تاریخ سازمان ملل متحد به صورت نشست ویدئویی برگزار می شود.

  رییس جمهور ازبکستان در سخنرانی خود، نظراتش در مورد مسائل روز منطقه ای و جهانی در اختیار جامعه جهانی قرار می دهد و همچنین اولویت های مدرن شدن سیستم سیاسی، اجتماعی و اقتصادی ازبکستان را ترسیم می کند.

با توجه به موضوعات اصلی مباحثات همچنین مسائل مبارزه مشترک با پاندمی کرونا و رفع پیامدهای منفی شیوع آن نیز بررسی خواهد شد.

برنامه ریزی شده رییس جمهور ازبکستان یک سری ابتکارات مهم مبنی بر تحکیم صلح و ثبات، تامین توسعه پایدار، تعمیق گفت وگوهای موثر در منطقه و سطح جهانی، پیشبرد حقوق و آزادی بشر و همچنین مقابله با ستیزه جویی و تهدیدات روز از جمله تغییر اقلیم، امنیت غذایی، فقرزدایی را مطرح کند.

گفتنی است، رییس جمهور ازبکستان در سخنرانی خود در هفتاد و دومین اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد در ماه سپتامبر سال 2017 میلادی در نیویورک پیشنهادات و اظهارات مهمی را مطرح ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور رییس جمهور ازبکستان در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل

حضور رییس جمهور ازبکستان در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل