مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:052020-09-21سياسي

تأسی به سیره شهدا سبب تقویت روحیه انقلابی گری می شود


توجه و تأسی به سیره شهدا سبب تقویت روحیه انقلابی گری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور گسترده مردم و خانواده شهدای شهرستان سیرجان مراسم یادواره شهدای محله و شهید محمدرضا پورفریدوی در گلزار شهدای سیرجان و در جوار 500 شهید گلگون کفن دوران دفاع مقدس برگزار شد .

در این مراسم که با برنامه های فرهنگی یادواره شهدا همراه بود و مرثیه سرایی مداحان اهل بیت و مرثیه سرایی حاج مهدی سلحشورهمراه بود، سردار حاج حسین کاجی با اشاره به لزوم تبیین سیره شهدا در جامعه گفت: افراد جامعه باید از سرگذشت شهدای جلیل القدر آگاه شوند تا بدانند در عرصه های جنگ اقتصادی و فرهنگی چگونه رفتار کنند.

این روایتگر دفاع مقدس افزود: صحنه جنگ از عرصه نظامی به عرصه اقتصادی، رسانه ای و تبلیغاتی تغییر یافته است، اما برخی در کشور هنوز این موضوع را باور نکرده اند؛ رهبر معظم انقلاب همواره تأکید کرده اند، امروز دشمن از عرصه فرهنگ، اقتصاد و رسانه وارد جنگ شده است و امروز همان وظیفه دفاع از نظام و آرمان خون شهدا را داریم.

کاجی گفت: توجه و تأسی به سیره شهدا سبب تقویت روحیه انقلابی گری می شود و بدانیم وقتی به سیره شهدایی همچون شهید پورفریدونی می نگریم، مشاهده می کنیم که این شهدا برای سرافرازی انقلاب اسلامی حتی چندین شب متوالی بیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأسی به سیره شهدا سبب تقویت روحیه انقلابی گری می شود

تأسی به سیره شهدا سبب تقویت روحیه انقلابی گری می شود