مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 06:052020-09-21پزشكي

یوگا معجزه ای برای داشتن ذهنی آرام


رییس کمیته یوگا هیات ورزش های همگانی استان کرمانشاه بااشاره به تاثیر یوگا در سلامت جسم و روح افراد، گفت: هرچند بسیاری از مخاطبین یوگا به دلیل تاثیرات درمانی به سمت این رشته می آیند، - ایسنا/کرمانشاه رییس کمیته یوگا هیات ورزش های همگانی استان کرمانشاه بااشاره به تاثیر یوگا در سلامت جسم و روح افراد، گفت: هرچند بسیاری از مخاطبین یوگا به دلیل تاثیرات درمانی به سمت این رشته می آیند، اما نباید از تاثیرات آن در سلامت روحی افراد و کنترل استرس و دور کردن ناآرامی های ذهنی افراد غافل بود.

رویا نیک نیا در گفت و گو با ایسنا، یوگا را سبک بهتر زندگی کردن دانست و اظهارکرد: درحال حاضر بسیاری از کسانی که به یوگا روی می آورند، بیشتر بخاطر تاثیرات درمانی این رشته آن را انجام می دهند، درحالی که یوگا سبکی برای بهتر زندگی کردن است.

وی تصریح کرد: یوگا یاد می دهد که بتوانیم استرس هایی که در زندگی روزمره همه ما وجود دارد و گاها برخی از آنها در سطح بالایی هستند را کنترل کنیم، چراکه استرس مادر تمام امراض و منشا بسیاری از بیماری ها است.

رییس کمیته یوگا استان کرمانشاه با بیان اینکه یوگا طیف وسیعی از مخاطبان را در برمی گیرد، گفت: علیرغم اینکه درحال حاضر در کرمانشاه بیشتر بانوان به سمت این رشته گرایش دارند، اما یوگا دارای زیرمجموعه های مختلفی مانند یو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یوگا معجزه ای برای داشتن ذهنی آرام

یوگا معجزه ای برای داشتن ذهنی آرام