مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 05:552020-09-21پزشكي

پاییز کرونایی و دغدغه کادر درمان مازندران


پاییز از راه رسیده و دغدغه کادردرمانی مازندران این روزها بیش از پیش است؛کارشناسان معتقدند اگر کرونا و آنفلوانزا با هم و همزمان اپیدمی شوند، - ایسنا/مازندران پاییز از راه رسیده و دغدغه کادردرمانی مازندران این روزها بیش از پیش است؛کارشناسان معتقدند اگر کرونا و آنفلوانزا با هم و همزمان اپیدمی شوند، ممکن است وضعیت بدتر شود، اما یک احتمال دیگر هم وجود دارد و آن این است که به دلیل استفاده گسترده مردم از ماسک، رعایت بهداشت فردی و اجتماعی و فاصله گذاری اجتماعی برای پیشگیری از ابتلا به کرونا، شاید میزان موارد ابتلا به آنفلوانزا کاهش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران،سید عباس موسوی رییس این دانشگاه، اعلام کرد: ظرف 24 ساعت گذشته تعداد 90 بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی افزود: ظرف همین مدت تعداد 95 نفر از افراد مشکوک بستری شده ، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه هم اکنون 393 نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند، تصریح کرد: از این تعداد 115 نفر با علائم حاد تنفسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاییز کرونایی و دغدغه کادر درمان مازندران

پاییز کرونایی و دغدغه کادر درمان مازندران