مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 04:452020-09-21دانش

پذیرش دانشجو در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام تا 16مهر تمدید شد


رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام گفت: پذیرش بدون آزمون دانشجو در دوره های کاردانی و کارشناسی نیمسال اول تحصیلی در این مرکز تا 16مهرماه تمدید شد.

- ایسنا/ایلام رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام گفت: پذیرش بدون آزمون دانشجو در دوره های کاردانی و کارشناسی نیمسال اول تحصیلی در این مرکز تا 16مهرماه تمدید شد.

شهریار رستمی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی، اولین مرکز علمی کاربردی ایلام است که در سال 1385 شروع به فعالیت کرد و در حال حاضر با دارا بودن امکانات و تجهیزات کارگاهی و آموزشی در خدمت توسعه آموزش و مهارت در استان است.

وی گفت : این مرکز برای سال تحصیلی آینده در مقطع کاردانی در رشته های نرم افزار کامپیوتر، گردشگری، گیاهان دارویی و معطر، مترجمی زبان، روابط عمومی، طراحی دوخت، امور فرهنگی و تربیت مربی قرآن دانشجو پذیرش خواهد کرد.

رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام تصریح کرد: این مرکز در رشته های مهندسی فناوری اطلاعات، گیاهان دارویی و معطر، مترجمی زبان، طراحی دوخت، گرافیک ، روابط عمومی و مدیریت امور فرهنگی در مقطع کارشناسی دانشجو می پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دانشجو در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام تا 16مهر تمدید شد

پذیرش دانشجو در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی ایلام تا 16مهر تمدید شد