مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 03:552020-09-21پزشكي

وضعیت وخیم تر خواهد شد اگر مردم رعایت نکنند/ترس مردم از کرونا ریخته است


یک دانشیار اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل پاییز و شیوع احتمالی آنفلوآنزا، مشکلات قطعا دو برابر خواهد بود و احتمال می رود وضع از این نیز بدتر شود و تاکید می کنم که اگر مردم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکنند وضعیت .

- ایسنا/کرمان یک دانشیار اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل پاییز و شیوع احتمالی آنفلوآنزا، مشکلات قطعا دو برابر خواهد بود و احتمال می رود وضع از این نیز بدتر شود و تاکید می کنم که اگر مردم دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکنند وضعیت از این نیز وخیم تر خواهد شد.

دکتر حمید شریفی در گفت وگو با ایسنا، در مورد اینکه چرا استان کرمان مدت هاست که در وضعیت قرمز کرونایی باقی مانده و ازاین وضعیت خارج نمی شود؟ گفت: خارج شدن از وضعیت قرمزی کرونایی فقط به رفتار مردم بستگی دارد.

متاسفانه ما شاهد هستیم همچنان برخی از مردم پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کنند و به نوعی نسبت به کرونا بی خیال شده اند و تا زمانی که برگزاری مهمانی ها و تجمعات ادامه داشته باشند و مردم بی جهت در بازار و تجمعات ناشی از آن حضور پیدا کنند، وضعیت همین گونه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت وخیم تر خواهد شد اگر مردم رعایت نکنند/ترس مردم از کرونا ریخته است

وضعیت وخیم تر خواهد شد اگر مردم رعایت نکنند/ترس مردم از کرونا ریخته است