مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 شهریور 1399 ساعت 02:202020-09-20اقتصادي

افزایش صادرات و شفافیت؛ رویکرد بودجه 1400


معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه گفت: تقویت و افزایش صادرات و همچنین جلوگیری از افزایش تورم و اجتناب از بیشتر شدن پایه پولی از رویکردهای مهم بودجه سال آینده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، حمید پورمحمدی معاون سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه افزایش صادرات و همچنین جلوگیری از افزایش تورم و اجتناب از بیشتر شدن پایه پولی از رویکردهای مهم بودجه سال آینده است، گفت: هر سال از اواسط ماه تیر موضوع تدوین لایحه بودجه در دستور کار کارشناسان سازمان برنامه و بودجه قرار می گیرد و تا اواسط آذر ادامه می یابد که امسال نیز این کار در موعد مقرر آغاز شده است.

وی افزود: امروز جلسه شورای راهبردی بودجه تشکیل و مقرر شد تا اوایل هفته آینده بخشنامه بودجه و ضوابط پیوست آن به دستگاه های اجرایی ابلاغ شود تا آن ها بتوانند بودجه خود را در موعد مقرر تقدیم کنند.

پور محمدی گفت: درباره منابع و مصارف بودجه سال آینده بررسی ها انجام شد و برای امسال نیز آمار نشان می دهد در نیمه اول سال به رغم همه تحریم ها و محدودیت ها در منابع درآمدی دولت با نظم و دقت همه پرداخت های اجتناب ناپذیر از جمله حقوق کارکنان دولت و سایر تعهدات و پرداخت های عمرانی به موقع پرداخت شده است و بدون کسری بودجه به این مرحله رسیده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش صادرات و شفافیت؛ رویکرد بودجه 1400

افزایش صادرات و شفافیت؛ رویکرد بودجه 1400