مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 20:102020-09-20اقتصادي

کامیون داران در بن بستی به نام نوسازی!


کامیون داران برای نوسازی خودروهای خود دغدغه ها و مصائبی دارند که هر چند از سوی مسئولان به حق دانسته شده، اما آن ها با جیب خالی نمی توانند کامیون های فرسوده خودشان را نوسازی کنند و مشخص نیست صدای این گلایه ها را باید چه کسی بشنود و برای حل آن چاره اندیشی کند.

- کامیون داران برای نوسازی خودروهای خود دغدغه ها و مصائبی دارند که هر چند از سوی مسئولان به حق دانسته شده، اما آن ها با جیب خالی نمی توانند کامیون های فرسوده خودشان را نوسازی کنند و مشخص نیست صدای این گلایه ها را باید چه کسی بشنود و برای حل آن چاره اندیشی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سال هاست از نوسازی خودروهای فرسوده به ویژه ناوگان باری مانند کامیون ها که حامل کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم هستند صحبت می شود و ضرورت آن برای حل بسیاری از مشکلات کامیون داران و بهبود حمل و جابه جایی کالا در کشور تبیین می شود اما با وجود انعقاد دو قرارداد نوسازی با تولیدکنندگان داخلی و شروع شدن چندین طرح نوسازی، بسیاری از رانندگان و کامیون داران توان ورود به آن را ندارند.

سال گذشته حدود - با اشاره به واقعی نبودن قیمت تعیین شده برای کامیون های وارداتی و تولید داخل، گفت: طرح نوسازی ناوگان فرسوده تاکنون اجرایی نشده و اگر مشکلات و موانع آن حل نشود امیدی برای نوسازی ناوگان وجود ندارد چرا که کامیون دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کامیون داران در بن بستی به نام نوسازی!

کامیون داران در بن بستی به نام نوسازی!