مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 19:352020-09-20سياسي

توفندگی قدرت انقلاب اسلامی به تأسی از دوران دفاع مقدس شکل گرفته است


فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع) اسلامشهر با اشاره به دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس ملت ایران، گفت: توفندگی قدرت انقلاب اسلامی در عرصه های بین المللی منطقه و اوج گرفتن روحیه ایثار و شهادت در گام دوم انقلاب در بین جوانان از جمله اتفاقاتی است که به .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، هادی ایلکا فرمانده سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع) شهرستان اسلامشهر، عصر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: 8 سال دفاع مقدس ایران اسلامی در برابر قدرت های جهان امروز به الگوی کشورهایی تبدیل شده که جرأت مقابله با استکبار را نداشتند.

وی با بیان اینکه کشورهای استکبار ستیز با الگوگیری از دوران دفاع مقدس در برابر استکبار جهانی می ایستند، افزود: دفاع مقدس و بسیج هم پای انقلاب اسلامی به سن 40 سالگی رسید و 4 دهه مقاومت در مقابل استکبار جهانی و دنیای غرب، دستاوردها و اتفاقات مهمی را رقم زده که در عالم مثال زدنی شده و امنیت پایدار انقلاب اسلامی را به وجود آورده است.

فرمانده سپاه اسلامشهر با اشاره به دیگر دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس ملت ایران، تأکید کرد: توفندگی قدرت انقلاب اسلامی در عرصه های بین المللی منطقه و اوج گرفتن روحیه ایثار و شهادت در گام دوم انقلاب در بین جوانان از جمله اتفاقاتی است که به تأسی از دوران دفاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توفندگی قدرت انقلاب اسلامی به تأسی از دوران دفاع مقدس شکل گرفته است

توفندگی قدرت انقلاب اسلامی به تأسی از دوران دفاع مقدس شکل گرفته است