مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 16:052020-09-20سياسي

اجازه نمی دهیم ترامپ پیش از انتخابات قاضی دیوان عالی را انتخاب کند


رییس مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه جنگ قدرت برای کسب آرای مردم در انتخابات ریاست جمهوری این کشور گفت: اجازه نمی دهیم ترامپ پیش از انتخابات، - قاضی دیوان عالی را انتخاب کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وبگاه متعلق به کنگره آمریکا (هیل)، نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا امروز یکشنبه در سخنانی اعلام کرد که با انتخاب جایگزین قاضی دادگاه عالی کشورش از سوی دونالد ترامپ مخالف است و از همه گزینه ها نیز در این راه استفاده خواهد کرد.

رییس مجلس نمایندگان آمریکا در ادامه در راستای کسب آرای رأی دهندگان آمریکایی به نفع دموکرات ها اضافه کرد که این نهاد در برابر تخلف ترامپ، گزینه هایی از قبیل استیضاح رییس جمهور و ویلیام بار دادستان کل دارد که در صورت لزوم از آن ها استفاده خواهد شد.

وی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی اِی بی سی گفت: ما گزینه های خودمان را داریم، تیرهایی آماده شلیک داریم که فعلاً قصد صحبت درباره آن ها را ندارم.

واقعیت این است که ما در کشورمان یک چالش بزرگ داریم.

رییس جمهور حتی تهدید کرده که نتایج انتخابات را در صورت شکست قبول نمی کند؛ بنابراین در حال حاضر هدف اصلی ما محافظت از یکپارچگی انتخابات است، در حالیکه همزمان باید از مردم کشورمان در برابر ویروس کرونا هم محافظت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه نمی دهیم ترامپ پیش از انتخابات قاضی دیوان عالی را انتخاب کند

اجازه نمی دهیم ترامپ پیش از انتخابات قاضی دیوان عالی را انتخاب کند