مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 15:402020-09-20سياسي

فرهنگ دفاع مقدس ما را در جنگ اقتصادی نیز پیروز خواهد کرد


فشارهای اقتصادی بر ملت ایران با این هدف از سوی دشمنان دنبال می شود که زیر بار سازش برویم ولی فرهنگ دفاع مقدس در این جنگ نیز ما را پیروز خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیز این هفته را با رویکرد خاص گرامی خواهند داشت.

فرمانده ناحیه بسیج مشگین شهر با بیان اینکه فشارهای اقتصادی بر ملت ایران با این هدف از سوی دشمنان دنبال می شود که زیر بار سازش برویم ادامه داد: مقاومت مردم در برابر زورگویی های دشمنان به سرکردگی آمریکا روز به روز دشمن را عصبانی تر می کند و با اظهارات نابخردانه خود در رسانه روز به روز قدرت پوشالی خود را نمایان می کنند و ما بر این ایمان و باور داریم که فرهنگ دفاع مقدس در جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه نیز پیروز خواهد کرد.

وی در ادامه به برنامه های در نظر گرفته شده در طول هفته دفاع مقدس این شهرستان اشاره کرد و گفت: برنامه های هفته دفاع مقدس امسال با شعار ما قوی هستیم برگزار و دیدار با امام جمعه شهرستان و خانواده های معظم شهدا و تجلیل از آنان، غبارروبی مزار شهدا، شب های شعر و خاطره به صورت مجازی از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای هفته دفاع مقدس است.

پورمند به شیوع ویروس کرونا و قرار گرفتن شهرستان مشگین شهر در وضعیت قرمز اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه نباید برنامه های برگزار شده سلامت مخاطبین را به خطر بیندازد به همی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ دفاع مقدس ما را در جنگ اقتصادی نیز پیروز خواهد کرد

فرهنگ دفاع مقدس ما را در جنگ اقتصادی نیز پیروز خواهد کرد