مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 15:252020-09-20فرهنگي

روایت «دسته ایمان» در یک مستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو شاهرخ کیوان نیا کارگردان مستند سلاح قلم گفت: سال 1366 در دوران دفاع مقدس، همراه با شهید مهدی فلاحت پور تصویربردار مجموعه روایت فتح، - مستند سلاح قلم کاری از گروه مستند روایت فتح؛ داستانی که بعد از سی و سه سال به سراغ رزمندگان دسته ایمان از گروهان عباس می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو شاهرخ کیوان نیا کارگردان مستند سلاح قلم گفت: سال 1366 در دوران دفاع مقدس، همراه با شهید مهدی فلاحت پور تصویربردار مجموعه روایت فتح، تصویربرداری مستند دسته ایمان را به کارگردان شهید سیدمرتضی آوینی شروع کردیم، در زمان فیلمبرداری این مجموعه من و شهید قصد کردیم بعد از 33 سال سراغ بازماندگان دسته ایمان برویم و مجددا این موضوع را باز روایت کنیم، حالا بعد از 33 سال گذشت از آن روز ها به تنهایی بدون حضور شهید فلاحت پور، سراغ بازماندگان دسته ایمان از گروهان عابس رفتم.

سلاح قلم روایت رزمندگانی است که دوران نوجوانی و جوانی خود را در جبهه های دفاع مقدس سپری کردند و اکنون با مویی سفید و در کسوت جانبازی از رفقای شهیدشان می گویند را در سلاح قلم آماده کرده ایم.

کیوان نیا اشاره کرد: با عنایت به اینکه توفیق حضور در هشت سال دفاع مقدس را به عنوان رزمنده بسیجی و یکی از تصویربرداران روایت فتح داشتم، دغدغه همیشگی ام ثبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت «دسته ایمان» در یک مستند

روایت «دسته ایمان» در یک مستند