مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 14:502020-09-20حوادث

500 تن کارتن در شهرک صنعتی مهاباد سوخت


در این عملیات 30 آتش نشان مشغول اطفای به همراه جداسازی و ایمن سازی محیط بودند که در نهایت پس از پنج ساعت  آتش را به طور کامل مهار کردند.

- در این عملیات 30 آتش نشان مشغول اطفای به همراه جداسازی و ایمن سازی محیط بودند که در نهایت پس از پنج ساعت  آتش را به طور کامل مهار کردند.

مدیرعامل سازمان آتش ‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد در آذربایجان غربی گفت: بیش از 500 تن کارتن دپو شده در یک واحد تولید کارتن واقع در شهرک صنعتی این شهرستان طعمه حریق شد.

رحمان احمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی تماس تلفنی با آتش‌نشانی مبنی بر وقوع آتش‌سوزی گسترده در کارخانه کارتن‌سازی شهرک صنعتی مهاباد، بلافاصله نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: این آتش‌سوزی در سطح یک هکتار کارتن و مقوای دپو شده به ارتفاع 10 متر رخ داده بود که طی آن پنج خودرو سنگین از این شهرستان مشغول اطفای حریق شدند ولی به علت گستردگی حریق از شهرهای مجاور شامل 2 خودروی سنگین از میاندوآب، سه دستگاه خودرو از نقده، پتروشیمی مهاباد و روستای قم قلعە و 2 دستگاه لودر با اکیپ ویژه در محل حریق حاضر و به اطفای آن پرداختند.

مدیرعامل سازمان آتش ‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مهاباد بیان کرد: در این عملیات 30 آتش‌نشان مشغول اطفای به همراه جداسازی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 تن کارتن در شهرک صنعتی مهاباد سوخت

500 تن کارتن در شهرک صنعتی مهاباد سوخت