مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 14:052020-09-20سياسي

باید با تکریم و اقناع سازی مانع حرکت زوار اربعین به سمت مرزها شویم


استاندار کرمانشاه با اشاره به شرایط کرونایی در اربعین امسال گفت: این شرایط موجب شده تا امکان برگزاری مراسم اربعین به شکل هر ساله مهیا نباشد و باید با تکریم و اقناع سازی مانع حرکت زوار به سمت مرزها شویم.

- باید با تکریم و اقناع سازی مانع حرکت "زوار" اربعین به سمت مرزها شویم ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با اشاره به شرایط کرونایی در اربعین امسال گفت: این شرایط موجب شده تا امکان برگزاری مراسم اربعین به شکل هر ساله مهیا نباشد و باید با تکریم و اقناع سازی مانع حرکت زوار به سمت مرزها شویم.

هوشنگ بازوند در جلسه عصر امروز (30 شهریور) ستاد اربعین استان با ابراز تاسف از اینکه امسال به دلیل کرونا از میزبانی زوار اربعین محروم شده ایم، گفت: متاسفانه امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا نمی توانیم میزبان زوار اربعین باشیم، اما از همین راه دور سلام و ارادت خود را به سرور و سالار شهیدان ابراز می کنیم.

بازوند با اشاره به وضعیت نامطلوب استان در زمینه بیماری کرونا، گفت: متاسفانه آمارها از سیر صعودی این بیماری در کشور و استان حکایت دارد و این شرایط می طلبد که افراد بیش از پیش رعایت پروتکل های بهداشتی بویژه استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید با تکریم و اقناع سازی مانع حرکت زوار اربعین به سمت مرزها شویم

باید با تکریم و اقناع سازی مانع حرکت زوار اربعین به سمت مرزها شویم