مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 13:152020-09-20ورزشي

فرصت 6 ماهه شهرداری شیراز برای ارائه طرح شهر هوشمند


در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز، شهرداری مکلف شد طرح راهبردی شهر هوشمند را ظرف مدت 6 ماه تهیه و به شورای شهر شیراز ارائه کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عصر یکشنبه در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه عادی شورای اسلامی شهر شیراز که با ارائه برنامه های سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز آغاز شد، طرح کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورا درباره ارائه قابلیت های هوشمندسازی شهر شیراز به تصویب رسید و بر این اساس شهرداری مکلف شد طرح راهبردی شهر هوشمند را ظرف مدت 6 ماه تهیه و به شورای اسلامی شهر شیراز ارائه کند.

همچنین طرح یک فوریتی جمعی از اعضای شورا درباره احداث المان شهدای نهضت سوادآموزی بررسی و علاوه بر اعلام وصول طرح یاد شده مقرر شد موضوع با قید یک فوریت جهت بررسی به کمیسیون های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به عنوان کمیسیون اصلی رسیدگی کننده و برنامه و بودجه، امور حقوقی و املاک به عنوان کمیسیون فرعی ارسال شود.

لایحه شهرداری شیراز در خصوص تصویب سند راهبردی مدیریت پایدار فضای سبز شیراز بر اساس مطالعات بازنگری طرح جامع فضای سبز شهر شیراز دیگر موضوع مورد بررسی در این جلسه بود که مقرر شد موضوع جهت بررسی مجدد و رفع ایرادات شکلی لایحه شهرداری به کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا بازگردانده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت 6 ماهه شهرداری شیراز برای ارائه طرح شهر هوشمند

فرصت 6 ماهه شهرداری شیراز برای ارائه طرح شهر هوشمند