مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 12:502020-09-20اقتصادي

13 پروژه آبرسانی در روستاهای گلستان به بهره برداری رسید


مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از افتتاح 13 پروژه آبرسانی در روستاهای استان خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهزاد هرمزی اظهارکرد: وزارت نیرو در راستای آبادانی هر چه بیشتر کشور و دفاع و مقابله با تحریم در عرصه خدمات زیربنایی که نقش محوری در تامین رفاه و امنیت مردم دارد، پویش افتتاح هفتگی طرح های بزرگ و مهم صنعت آب و برق کشور را از نیمه دوم سال گذشته، با عنوان هر هفته الف – ب ایران راه اندازی کرد که سهم شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، بهره برداری از پروژه تامین آب آشامیدنی برای 13 روستا در این هفته بوده که با حضور وزیر نیرو به صورت ویدئو کنفرانس از استان همدان افتتاح شد.

وی اعتبار مورد نیاز جهت اجرای پروژه های مذکور را 95 میلیارد ریال برشمرد و عنوان کرد: حفر و لوله گذاری یک حلقه چاه، احداث دو باب ایستگاه پمپاژ، احداث مخزن ذخیره به حجم 900 متر مکعب، خط انتقال 17 کیلومتر، شبکه توزیع 20.

5 کیلومتر و استاندارد سازی 640 فقره انشعاب از جمله پروژه های افتتاح شده شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در هفته بیست و یکم پویش هر هفته الف – ب ایران بوده است.

هرمزیگفت: هفت هزار و 561 خانوار با جمعیتی بالغ بر 30 هزار و 244 نفر با بهره برداری از این طرح ها از نعمت آب آشامیدنی پایدار، سالم و بهداشتی برخوردار می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 پروژه آبرسانی در روستاهای گلستان به بهره برداری رسید

13 پروژه آبرسانی در روستاهای گلستان به بهره برداری رسید