مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 12:452020-09-20ورزشي

فرهادی زاد: بانوان برای مسابقات ساحلی آسیا و المپیک با آمادگی کامل حاضر شوند


معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان بر آماده سازی زنان ورزشکار برای حضور موفق در بازی های ساحلی آسیا و المپیک تاکید کرد و برنامه ریزی در این خصوص را مورد توجه قرار داد.

- ششمین نشست تخصصی معاون توسعه ورزش بانوان با نواب رییس فدراسیون های ورزشی فرهادی زاد: بانوان برای مسابقات ساحلی آسیا و المپیک با آمادگی کامل حاضر شوند معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان بر آماده سازی زنان ورزشکار برای حضور موفق در بازی های ساحلی آسیا و المپیک تاکید کرد و برنامه ریزی در این خصوص را مورد توجه قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مهین فرهادی زاد در ششمین نشست تخصصی با نایب رییسان فدراسیون های ورزشی که امروز با نواب رییس فدراسیون های سوارکاری، دوچرخه سواری، دانش آموزی، کبدی، ورزش های روستایی و کوهنوردی برگزار شد، گفت: با توجه به در پیش بودن بازی های ساحلی و المپیک باید برنامه ریزی کنیم تا ورزشکاران با آمادگی لازم در این رویداد حاضر شوند.

وی شرایط خوب زنان در برخی رشته ها مانند تیراندازی را تشریح کرد و درباره وضعیت حقوقی نواب رییس زنان نیز به اظهار نظر پرداخت.

سپس، الهام کیانی مهر نایب رییس زنان فدراسیون سوارکاری در این نشست، گفت: برای استعدایابی در مدارس امکان سرمایه گذاری وجود دارد که در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهادی زاد: بانوان برای مسابقات ساحلی آسیا و المپیک با آمادگی کامل حاضر شوند

فرهادی زاد: بانوان برای مسابقات ساحلی آسیا و المپیک با آمادگی کامل حاضر شوند