مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 12:252020-09-20بين الملل

دولت مستعفی یمن خواستار تمدید تحریم تسلیحاتی ایران شد


دولت مستعفی یمن که تحت حمایت و اوامر عربستان قرار دارد با طرح ادعاهایی علیه ایران، خواستار تمدید تحریم های تسلیحاتی کشورمان شد.

- دولت مستعفی یمن که تحت حمایت و اوامر عربستان قرار دارد با طرح ادعاهایی علیه ایران، خواستار تمدید تحریم های تسلیحاتی کشورمان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معمر الاریانی، وزیر اطلاع رسانی دولت مستعفی یمن مدعی شد که انصارالله یمن از توافق سوئد سواستفاده می کند و از بندرهای الحدیده، الصلیف و راس عیسی برای قاچاق سلاح از ایران و انجام عملیات نظامی در یمن و حمله به عربستان و همچنین هدف قرار دادن نفت کش ها و کشتی های تجاری در دریای سرخ استفاده می کنند.

وزیر اطلاع رسانی دولت منصور هادی همچنین مدعی شد: تداوم حمایت های تسلیحاتی ایران از حوثی ها نقض آشکار قطعنامه های بین المللی مربوط به بحران یمن است و این مساله بر لزوم تمدید تحریم های تسلیحاتی علیه ایران و افزایش فشارهای بین المللی علیه آن به منظور توقف فعالیت های تروریستی و تخریبی تاکید دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این ادعاها درحالی است که ائتلاف عربی به رهبری عربستان و همپیمانان اروپایی و آمریکایی آنها سال هاست یمن را از آسمان، زمین و دریا به محاصره درآورده اند و حتی اجازه ورود مواد غذایی و دارویی به یمن را هم نمی دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت مستعفی یمن خواستار تمدید تحریم تسلیحاتی ایران شد

دولت مستعفی یمن خواستار تمدید تحریم تسلیحاتی ایران شد