مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 11:202020-09-20اقتصادي

فاز دوم تصفیه خانه همدان امسال وارد مدار بهره برداری می شود


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: فاز دوم تصفیه خانه همدان تا پایان سال جاری وارد مدار بهره برداری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ؛ سید هادی حسینی ظهر شنبه در مراسم بهره برداری از سد نعمت آباد اسدآباد با اشاره به آبرسانی به 30 روستا در استان همدان، گفت: این طرح با اعتبار 48 میلیارد تومان اجرایی شده و بر اساس اجرای آن 28 هزار نفر از جمعیت روستایی استان همدان از شبکه آبرسانی سالم و پایدار بهره مند می شوند.

وی از اجرای طرح آبرسانی در شهرستان های همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان، اسدآباد، کبودرآهنگ و رزن و زیر پوشش قرار گرفتن 9 هزار خانواده خبر داد و گفت: این طرح با اجرای پنج مجتمع آبرسانی محقق و حدود 192 لیتر در ثانیه آب سالم و پایدار تولید می شود.

حسینی با بیان اینکه اجرای یک هزار و 250 متر مکعب مخزن زمینی، 250 متر مکعب مخزن هوایی، 63 هزار و 577 متر خط انتقال و اصلاح 96 هزار و 750 متر از شبکه فرسوده آب نیز از دیگر اقدامات این طرح است، گفت: برای اجرای این طرح 5 هزار و 294 متر شبکه آبرسانی جدید ایجاد و در مجموع 166 کیلومتر خطوط انتقال شبکه توزیع اجرایی شده است.

وی با تاکید بر اینکه اجرای این طرح برای 263 نفر به صورت مستقیم و 77 نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال به همراه داشته است از بهره برداری فاز دوم تصفیه خانه همدان تا پایان سال جاری خبر داد و اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز دوم تصفیه خانه همدان امسال وارد مدار بهره برداری می شود

فاز دوم تصفیه خانه همدان امسال وارد مدار بهره برداری می شود