مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 شهریور 1399 ساعت 09:502020-09-20ورزشي

شکست دانشگاه آکسفورد برابر دانشگاه کمبریج


براساس رتبه بندی انجام شده توسط دو نشریه تایمز و ساندی تایمز برای سال 2021 دانشگاه آکسفورد برای دومین سال پیاپی پس از دانشگاه کمبریج در جایگاه دوم قرار گرفت.

- شکست دانشگاه "آکسفورد" برابر دانشگاه "کمبریج" براساس رتبه بندی انجام شده توسط دو نشریه تایمز و ساندی تایمز برای سال 2021 دانشگاه آکسفورد برای دومین سال پیاپی پس از دانشگاه کمبریج در جایگاه دوم قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از بی بی سی، جدول رتبه بندی راهنمای دانشگاه خوب 2021 (Good University Guide 2021) که همه ساله توسط دو نشریه تایمز و ساندی تایمز برای رده بندی دانشگاههای بریتانیا منتشر می شود نشان می دهد دانشگاه کمبریج همچنان بالاتر از دانشگاه آکسفورد در رده نخست برترین دانشگاههای بریتانیا است.

همچنین دانشگاه آکسفورد به دلیل کار روی واکسن کروناویروس و تلاش برای بهبود پویایی اجتماعی، به عنوان دانشگاه سال انتخاب شد.

گرچه، دانشگاه کمبریج در جدول بالاتر از آکسفورد ایستاد.

دانشگاه سنت اندروز (St Andrews) اسکاتلند نیز توانست رتبه سوم را کسب کند.

این جدول لیگ دانشگاهی بر اساس 9 شاخص تعیین شده است که این شاخص ها شامل رضایت دانشجو از کیفیت تدریس ، تجربه دانشجویی ، کیفیت تحقیقات ، چشم انداز فارغ التحصیلی ، کیفیت ورود دانشجویان جدید ، نسبت دانشجویان به کارمندان ، هزینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست دانشگاه آکسفورد برابر دانشگاه کمبریج

شکست دانشگاه آکسفورد برابر دانشگاه کمبریج